Ir al contenido principal

As letras están de loito



Como el cuerpo de un hombre derrotado en la nieve,

con ese mismo invierno que hiela las canciones

cuando la tarde cae en la radio de un coche,

como los telegramas, como la voz herida

que cruza los teléfonos nocturnos,

igual que un faro cruza

por la melancolía de las barcas en tierra,


como las dudas y las certidumbres,

como mi silueta en la ventana,

así duele una noche,

con ese mismo invierno de cuando tú me faltas,

con esa misma nieve que me ha dejado en blanco,

pues todo se me olvida

si tengo que aprender a recordarte.

Luís García Montero



Que sería de min sen a presencia
da túa lene risa luminosa
que sería de min sen a promesa
do teu corpo froital xa floreado.

Que sería de min sen os teus beizos, 
doce veleño antigo que me invade, 
que sería de min sen os teus ollos
de noite aluarada e desmedida. 

Que sería de min sen os teus ríos, 
sen o teu pozo fondo en que me afogo, 
sen a túa fonte de auga sempre viva. 

Que sería de min sen as túas mans
que me estremecen, que me queiman vivo; 
Que sería de min, sen ti á beira. 
  
                                   Darío X. Cabana



Comentarios

Entradas populares de este blog

Enrique Montero explícanos o seu lapbook de Mentira

Enrique Montero Díaz, alumno de 2º ESO, explícanos o lapbook que realizou sobre Mentira , de Care Santos. Parabéns e grazas, Enrique, por este magnífico traballo. Seguro que este libro formará parte das lecturas que un non esquece. 

Facemos libros despregables

Esta avaliación traballaremos o libro despregable ou lapbook. Velaquí un titorial que pode serche de utilidade.

Lapbook El principito